Hallo Amerika! Zwaai zwaai Nederland. Nog maar acht uurtjes te gaan...

16 augustus 2012 - Epe, Nederland

Hello!

Nou het is bijna zover! Het is helaas weer nachtwerk geworden met het in-uit-in-uit-in-uit-inpakken van mijn te grote koffer... en ik houd hoop dat de weegschaal van Dusseldorf airport wat te laag ingesteld staat, zodat mijn t-shirts, korte broeken, lange broeken, vestjes, blasers, jassen, schoenen, slippers en mijn jurkjes (ook die met ordinaire tijgerprint, want alles kan en mag in LA ), gewoon fijn op hun plek kunnen blijven liggen! Want begrijp me goed, het kostte heel veel moeite om de twee ritssluitingen van mijn koffer tot elkaar te brengen.
In vergelijking tot al mijn vorige reisjes, ben ik nu dus aardig op tijd met alles.. want pas over acht uurtjes vertrek ik met mijn uitzwaaicomite naar het vliegveld. Om 13.30 uur zal het vliegtuig vertrekken en we hopen na +/- twaalf uur vliegen rond 16.00 uur Amerikaanse tijd aan te komen in ons ongemeubileerde, maar van de buitenkant mooie appartement.

Na een ontzettend leuk afscheidsfeest met al mijn lieve vrienden en familie, ben ik er helemaal klaar voor ... Ik kijk terug op een hele fijne en mooie laatste week in Nederland en kan ik er helemaal tegenaan in Long Beach. Hoewel ik jullie wel een beetje ga missen...

But now its time to sleep! Want ik moet clever zijn als ik morgen in het vliegtuig mijn engelse woordenboek ga doorspitten!